Aktualności

Tchibo dołącza do portfolio Pasaży Tesco

Znana na całym świecie niemiecka marka Tchibo z końcem października dołączyła do grona najemców sieci centrów handlowych – Pasaż Tesco. Pop-up store Tchibo pojawił się w C.H. Gocław w Warszawie.

Od października odwiedzający Centrum Handlowe Gocław przy ul. Fieldorfa w Warszawie mogą skorzystać z oferty pop – up store Tchibo, który zajmuje powierzchnię 105,12 m2. Sklep oprócz kawy w swoim asortymencie posiada zarówno odzież, artykuły dziecięce, jak również akcesoria kuchenne, elektronikę i dekoracje.

Tchibo jest jednym z liderów kawy palonej w Polsce oraz wiodącym producentem ekspresów i kawy w kapsułkach – Cafissimo. Oprócz produktów związanych ze spożyciem kawy brand posiada także szeroki asortyment pod znakiem „Dobrze zrobione”. Odzież z bawełny ekologicznej, meble z drewna pochodzącego z lasów objętych zrównoważoną gospodarką leśną, kawa ze zrównoważonej uprawy lub charakteryzujący się niskim zużyciem energii ekspresy to tylko niektóre z propozycji, jakie można znaleźć w szerokiej ofercie marki.

„Pasaże Tesco regularnie powiększają grono swoich najemców, aby zapewnić różnorodną i dopasowaną ofertę dla swoich klientów. Tym bardziej więc cieszy fakt, że tak popularna marka i jeden z liderów produkcji i sprzedaży kawy na świecie wybrał właśnie Pasaż Tesco” – mówi Łukasz Kędzior, Kierownik ds. Marketingu Centrów Handlowych w Tesco Polska.