Aktualności

DWIE STATUETKI STEVIE AWARDS DLA PASAŻY TESCO

Stevie Awards to jeden z pierwszych i najbardziej prestiżowych światowych konkursów biznesowych. Nagrody te są przyznawane firmom i ludziom biznesu z całego świata od ponad 16 lat. Obecnie Nagrody Stevie przyznawane są w siedmiu kategoriach, a każdego roku kapituła konkursu otrzymuje do rozpatrzenia ponad 10,000 zgłoszeń z ponad 60 krajów.

Tym bardziej jest nam niezmiernie miło poinformować, że wydarzenie „Fabryka Swetrów Świątecznych”, organizowane w Pasażu Tesco we współpracy z agencją Platinium Cast, zostało docenione przez światowych ekspertów i zdobyło brązową statuetkę w prestiżowym konkursie Stevie Awards.

Chcąc przywołać magiczną atmosferę świąt i podkreślić siłę wspólnie spędzonych chwil Pasaż Tesco stworzył wyjątkową Fabrykę Swetrów Świątecznych. Projekt organizowany był w grudniu 2018 r. w ramach kampanii  „PASAŻ TESCO. Twoje magiczne Święta. Przepełniony niezwykłą energią i atmosferą rodzinnej zabawy event przy akompaniamencie świątecznej muzyki przeniósł gości do prawdziwej krainy pełnej magii, w której mogli puścić wodze fantazji i stworzyć własny świąteczny sweter! W wydarzeniu udział wzięły Gwiazdy, Influencerzy, media i Klienci Pasażu Tesco. Event poprzedziła akcja teaserowa w formie wysyłki kreatywnej. Komunikacja w radio wsparta była kampanią wizerunkową w prasie i online.

Nie jest to jedyna statuetka Stevie Awards przyznana Pasażowi Tesco w tym roku. Drugą sieć centrów handlowych otrzymała w kategorii Event CSR za projekt „Wspólna Przestrzeń” realizowany z agencją Garden of Words.

Wspólna Przestrzeń to program zakładający realizację wydarzeń, podczas których organizacje pozarządowe mogą zaprezentować się wśród społeczności lokalnych w wybranych Pasażach Tesco. Zakres organizowanych wydarzeń jest bardzo szeroki – od pokazów pierwszej pomocy, przez występy sportowe, wystawy plastyczne czy warsztaty dla dzieci, po akcje z najemcami.

Nagrody Stevie Awards to dla nas duże wyróżnienie. Jesteśmy dumni, że po raz kolejny jury jednego z najważniejszych konkursów biznesowych na świecie uznało działania Pasaży Tesco za jedne z najbardziej innowacyjnych na świecie. – komentuje Łukasz Kędzior – MARKETING MANAGER  W DZIALE ZARZĄDZANIA PASAŻAMI HANDLOWYMI TESCO POLSKA.