Aktualności

DWIE STATUETKI STEVIE AWARDS DLA PASAŻY TESCO!

Centra Handlowe Pasaż Tesco po raz kolejny znalazły się w gronie zwycięzców prestiżowego, światowego konkursu International Business Awards – Stevie Awards 2019, zdobywając dwie brązowe statuetki w kategoriach: „Brand Experience of the Year – Consumer” oraz „Event CSR”. Przedstawiciele marki w minioną sobotę odebrali nagrody podczas uroczystej gali, która odbyła się w Wiedniu.

Konkurs Stevie Awards to jeden z pierwszych i najbardziej zaszczytnych konkursów biznesowych. Nagrody te są przyznawane firmom i ludziom biznesu z całego świata od 17 lat.

Statuetką w kategorii „Brand Experience of the Year – Consumer” został wyróżniony projekt „Fabryka Swetrów Świątecznych” realizowany z agencją Platinium Cast.

Chcąc przywołać magiczną atmosferę świąt i podkreślić siłę wspólnie spędzonych chwil Pasaż Tesco stworzył wyjątkową Fabrykę Swetrów Świątecznych. Projekt organizowany był w grudniu 2018 r. w ramach kampanii  „PASAŻ TESCO. Twoje magiczne święta”. Przepełniony niezwykłą energią i atmosferą rodzinnej zabawy event przy akompaniamencie świątecznej muzyki przeniósł gości do prawdziwej krainy pełnej magii, w której mogli puścić wodze fantazji i stworzyć własny świąteczny sweter! W wydarzeniu udział wzięły Gwiazdy, media i Klienci Pasażu Tesco. Event poprzedziła akcja teaserowa w formie wysyłki kreatywnej. Komunikacja w radio wsparta była kampanią wizerunkową w prasie i online.

Nie jest to jednak jedyna nagroda, którą eksperci konkursu nagrodzili Pasaż Tesco. Drugą statuetkę marka otrzymała w kategorii Event CSR za projekt „Wspólna Przestrzeń” realizowany z agencją Garden of Words. To program zakładający realizację wydarzeń, podczas których organizacje pozarządowe mogą zaprezentować się wśród społeczności lokalnych w wybranych Pasażąch. Zakres organizowanych wydarzeń jest bardzo szeroki – od pokazów pierwszych pomocy, przez występy sportowe, wystawy plastyczne czy warsztaty dla dzieci, po akcje z najemcami.

Statuetki Stevie Awards to dla nas duże wyróżnienie. Jesteśmy dumni, że po raz kolejny działania prowadzone przez Pasaż Tesco zostały wyróżnione i wybrane przez  jury tego prestiżowego konkursu. Każda nagroda to motywacja do tworzenia kolejnych, atrakcyjnych i innowacyjnych działań marketingowych. – komentuje Łukasz Kędzior – MARKETING MANAGER  W DZIALE ZARZĄDZANIA PASAŻAMI HANDLOWYMI TESCO POLSKA.

Centra Handlowe Pasaż Tesco zdobyły do tej pory trzy statuetki za projekty: kampania „Poznaj bliskiego sąsiada”, cykl eventów „Wakacyjny Festiwal Atrakcji” oraz kampanię wizerunkową „Bliski sąsiad na wyciągnięcie ręki” z Ambasadorami marki.