Aktualności

STEVIE AWARDS DLA PASAŻY TESCO

Centra Handlowe Pasaż Tesco po raz kolejny znalazły się w gronie zwycięzców prestiżowego konkursu International Business Awards – Stevie Awards 2020, zdobywając brązową statuetkę w kategorii „Branded Content Campaign of the Year za kampanię z okazji „20 lecia Pasaży Tesco”.  

 Konkurs Stevie Awards to jeden z pierwszych i najbardziej prestiżowych światowych konkursów biznesowych. Nagrody te są przyznawane firmom i ludziom biznesu z całego świata.

Statuetką w kategorii Branded Content Campaign of the Year” została wyróżniona kampania „20 lat Pasaży Tesco” z udziałem czołowych polskich Gwiazd i Influencerów realizowana z agencją Platinium Cast.

 Z okazji 20-lecia obecności na polskim rynku Pasaże Tesco w ramach kampanii przygotowały atrakcje dla swoich klientów. W wybranych lokalizacjach zostały zorganizowane urodzinowe eventy poprzedzające kulminacyjne wydarzenie, które zwieńczało celebrację jubileuszu. Specjalnie na tę okazję powstał również film kampanijny w którym gwiazdy (Natalia Siwiec, Dorota Gardias i Małgorzata Rozenek-Majdan) podzieliły się swoimi wspomnieniami związanymi z Pasażami Tesco oraz opowiedziały o swoich marzeniach, jakie miały 20 lat temu. Ambasadorem jubileuszu był Mateusz Gessler, który poprowadził warsztaty kulinarne dla dzieci w Pasażch Tesco a także był gościem honorowym kolacji zorganizowanej dla zwycięzców konkursu „20 lat RAZEM”.

 Nagrody Stevie Awards to dla nas duże wyróżnienie. Jesteśmy dumni, że po raz kolejny jury jednego z najważniejszych konkursów biznesowych na świecie doceniło szczególnie dla nas ważną kampanię z okazji 20 lecia Pasaży Tesco w Polsce. – komentuje Łukasz Kędzior – MARKETING MANAGER  W DZIALE ZARZĄDZANIA PASAŻAMI HANDLOWYMI TESCO POLSKA.

W tym roku nagrody International Business Awards przyznano po raz siedemnasty. Centra Handlowe Pasaż Tesco zdobyły do tej pory 5 statuetek za projekty: kampania „Poznaj bliskiego sąsiada”, cykl eventów „Wakacyjny Festiwal Atrakcji”, kampanię CSR – „Wspólna Przestrzeń”, kampanię wizerunkową „Bliski sąsiad na wyciągnięcie ręki” oraz za event „Fabryka Swetrów Świątecznych”.