Pasaże Tesco wystartowały z kampanią wizerunkową. Kim są Ambasadorzy tej sieci?

Pod hasłem „Odkryj z nami sposób na udane zakupy” ruszyła teaserowa odsłona kampanii centrów handlowych Pasaż Tesco. Sieć reklamuje troje wyjątkowych Ambasadorów, których klienci poznają już 1 września.

Pierwsza odsłona została zaplanowana w okresie 16 – 30 sierpnia br. Odbiorcy będą mieli za zadanie domyślić się kim są tajemniczy Ambasadorzy Pasaży Tesco, widząc jedynie fragmenty ich twarzy. W kolejnej odsłonie, którą zaplanowano od 1 do 30 września konsumenci poznają założenia kampanii oraz co najważniejsze, zobaczą jej bohaterów. Celem kampanii jest upgrade wizerunku Pasaży Tesco oraz pozyskanie nowych klientów. Kampania jest prowadzona na billboardach i citylightach w 22 polskich miastach, w których można znaleźć główne centra handlowe Pasaż Tesco.

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada agencja Garden of Words, media zaplanował dom mediowy Initiative. Działania potrwają do marca 2018 roku.