Małgorzata Rozenek-Majdan, Paulina Krupińska i Mateusz Gessler w świątecznej odsłonie kampanii Pasaży Tesco

13 listopada wystartowała kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Pasaży Tesco, z udziałem gwiazd.  Ambasadorzy marki mają za zadanie zachęcić klientów do zakupów w sklepach i punktach usługowych w okresie przedświątecznym.

Małgorzata Rozenek-Majdan, Paulina Krupińska i Mateusz Gessler od września br. pełnią funkcję Ambasadorów brandu. Pasaże Tesco za pośrednictwem swojej kampanii pokazują, że są blisko swoich klientów - ze względu na lokalizację oraz kompleksową ofertę zakupową. Każda z 3 zaproszonych gwiazd będzie doradzać klientom Pasaży jak przygotować się do Świąt Bożego Narodzenia.  Porady gwiazd będą publikowane na stronie internetowej www.pasaztesco.pl oraz Instagramie @pasaztesco.

Dzięki kampanii wizerunkowej pragniemy pozyskać nowych klientów i zachęcić ich do zakupów
w Pasażach Tesco, które oferują wiele benefitów podkreślanych przez nas w kampanii 
– mówi Łukasz Kędzior, Marketing Manager Działu Zarządzania Pasażami Handlowymi Tesco Polska. Ze względu na swoją lokalizację, kompleksową ofertę zakupową a także optymalną powierzchnię centrów handlowych - można zrobić u nas  kompletne świąteczne zakupy, oszczędzając przy tym czas, który  w okresie przedświątecznym jest wyjątkowo cenny– dodaje.

Świąteczna odsłona kampanii wizerunkowej obejmuje radio, internet, reklamy w prasie oraz w punktach sprzedaży – na terenie 52 Pasaży Tesco. W grudniu w jednym z Pasaży odbędzie się duże wydarzenie świąteczne z udziałem Ambasadorów, które będzie połączone z akcją na Instagramie @pasaztesco.