„Wakacyjny Festiwal Atrakcji” Pasaży Tesco nagrodzony Oscarem Świata Biznesu.

Pasaże Tesco już po raz drugi znalazły się w gronie zwycięzców prestiżowego konkursu International Business Awards – Stevie Awards 2017. Kampania wyróżniła się na tle konkurencji, zdobywając brązową statuetkę w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Retail”. 

„Wakacyjny Festiwal Atrakcji” to cykl eventów letnich zorganizowanych przed wybranymi Pasażami Tesco. Celem wydarzeń było zapewnienie mieszkańcom mniejszych miast ciekawej alternatywy
do spędzania urlopu w mieście. Do współpracy zostały zaproszone gwiazdy, które przeprowadziły warsztaty tematyczne – wśród nich znaleźli się: Małgorzata Rozenek-Majdan, Mateusz Gessler, Paulina Krupińska, Agnieszka Kaczorowska, Monika Mrozowska. Ponadto uczestnicy spotkań mogli spędzić czas w rodzinnej strefie pełnej atrakcji.

International Business Awards jest nazywany Oscarami świata biznesu. W tym roku nagrody przyznano po raz czternasty. Udział w konkursie jest otwarty dla wszystkich organizacji z całego świata – co roku zgłaszane są projekty z blisko 60 państw.

Jestem dumny, że po raz kolejny nasze działania zostały nagrodzone przez ekspertów w dziedzinie komunikacji marketingowej i to w dodatku z całego świata. – mówi Łukasz Kędzior, Marketing Manager w Dziale Zarządzania Pasażami Handlowymi. – Nagrody takie jak Stevie Awards motywują nas do dalszej pracy nad dopasowywaniem strategii do oczekiwań naszych klientów – dodaje.

Nagrodzony projekt powstał we współpracy z agencją Garden of Words, która odpowiadała za przygotowanie oraz koordynację wydarzeń.