Dla mediów

RELACJA Z WIELKANOCNEGO EVENTU PASAŻY TESCO #Kurczakomania

13-14 kwietnia w Pasażach Tesco w pięciu miastach Polski (Warszawie, Łodzi, Krakowie, Lublinie i Rzeszowie) odbyły się eventy wielkanocne pod hasłem #Kurczakomania. Chcąc umilić odwiedzającym czas spędzony na zakupach przygotowaliśmy świąteczną niespodziankę – plecak streetwearowej marki Miss LK Lidii Kality. Aby go zdobyć należało w weekend zrobić zakupy w Pasażu Tesco w jednej z wskazanych lokalizacji za kwotę min. 100 zł i okazać paragon hostessie. I ten najmodniejszy gadżet sezonu ze świątecznym nadrukiem kurczaka oraz hasłem Yellow is the new black mógł być Twój.

W Pasażu Tesco w Centrum Handlowym Gocław przy ul. Fieldorfa 41 w Warszawie zaaranżowaliśmy strefę wielkanocną nawiązującą do naszego hasła przewodniego #kurczakomania. Miejsce to przyciągnęło rzeszę ludzi, którzy chętnie fotografowali się w otoczeniu pluszowych kurczaków oraz pięknej wiosennej aranżacji. Natomiast na najmłodszych czekał wielki kurczak. Radości i uściskom nie było końca.

Gościem specjalnym wydarzenia była Natalia Siwiec, którą można było spotkać w Pasażu Tesco w Warszawie w sobotę. Znana modelka chętnie pozowała do zdjęć, rozdawała autografy i rozmawiała z odwiedzającymi. Wśród gości pojawiła się również projektantka Lidia Kalita, Katarzyna Burzyńska-Sychowicz, Łukasz Kędzior – Lukebook.pl oraz Dorota Michałowska.

W evencie udział wzięli również znani influencerzy jak @Wildfox7 czy @_japoneczka, które na bieżąco relacjonowały to co działo się w strefie. Dzięki licznym Insta Stories Pasaż Tesco w weekend przyciągnął rzeszę kurczkomanów, a nasze świąteczne plecaki cieszyły się dużym powodzeniem wśród Klientów.