Dla mediów

WIELKANOCNA EDYCJA EVENTÓW W PASAŻACH TESCO #Kurczakomania

Już w najbliższy weekend klientów wybranych Pasaży Tesco ogarnie (dosłownie  i w przenośni) #Kurczakomania.

13 i 14 kwietnia odwiedzający Pasaże Tesco w Krakowie (Kapelanka 54), Lublinie (Orkana 4), Rzeszowie (al. Powstańców Warszawy 13), Łodzi (Pojezierska 93) oraz Warszawie (Fieldorfa 41) mogą liczyć na wielkanocne niespodzianki.  Klienci, którzy dokonają w tych dniach zakupów za kwotę min.100 zł w sklepach i punktach usługowych zlokalizowanych w Pasażach Tesco, otrzymają specjalnie na tę okazję przygotowany prezent marki Miss LK, polskiej projektantki Lidii Kality. Najmodniejszy w sezonie letnim element garderoby, czyli wiosenny plecak ze świątecznym nadrukiem kurczaka. Yellow is the new black to hasło, które dzięki nam będzie rządzić na polskich ulicach tej wiosny!

Dodatkowo w Centrum Handlowym Gocław przy ul. Fieldorfa 41 w Warszawie stanie ekspozycja nawiązująca do naszego świątecznego hasła #Kurczakomania, która będzie stanowić niezwykle “InstaFriendly” miejsce. Każdy odwiedzający Pasaż Tesco będzie mógł zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie w otoczeniu małych, pluszowych kurczaków, ale nie jest to jedyna atrakcja. 13 kwietnia o godz. 12:00 centrum odwiedzi wyjątkowy gość! Natalia Siwiec – znana i lubiana modelka, której profil na Instagramie śledzi milion obserwujących! Będzie to wspaniała okazja, by porozmawiać lub zrobić sobie wspólne zdjęcie wielkanocnej strefie. Nie zabraknie również atrakcji dla najmłodszych – na evencie będzie gościł wielki, żółty kurczak gotowy do wspólnych fotek i uścisków.

„Na sezon wielkanocny Pasaże Tesco przygotowały wyjątkowy upominek dla lojalnych klientów. Zakupy w poprzedzający Święta Wielkanocne weekend będą premiowane limitowanymi plecaczkami, które zaprojektowała specjalnie dla nas znana i ceniona projektantka Lidia Kalita.”– mówi ŁUKASZ KĘDZIOR, MARKETING MANAGER  W DZIALE ZARZĄDZANIA PASAŻAMI HANDLOWYMI TESCO POLSKA.